/ Au pair 14/15 /

It's already the weekend

Då var det fredag igen! Fredag fredag fredag hela veckan! Går så fort en vecka! 

Är nyss hemkommen från barnes där jag satt satte ute och njöt av en smoothie och solen! Den värmer verkligen idag! Så skönt. 

Igår var jag med Josefine. Vi åt frukost och bakade kanelbullar. Både glutenfria och vanliga! Gott 😍 





Ikväll sitter jag barnvakt, lika så imorgon! Är så glad jag tjänar lite extra pengar nu, så inga deppiga miner över att min helg är förlorad! Jag har ju fortfarande imorgon och söndag-dag som jag ska hitta på massa skoj på! 

Ha en trevlig fredag och helg!! 

#1 / / Ingela:

Hur går det med den sockerfria månaden? ❤️

Svar: Inte så bra hahaha 😂
EMMA INGELSBO

#2 / / Josefine:

Asså , snyggaste tjejen jag har sett! Fulaste bilden ever, men jag får väl bjuda på den ;*