/ Au pair 14/15 /

Midsommarhelgen

Ingen är väl direkt suprised över min dåliga uppdatering, men jag har som vanligt haft fullt upp. I går blev det klarställt när jag flyttar hem och det blev den 21:a juli. Landar sent på kvällen, så den 22:a är jag hemma på riktigt! Det ska bli så så skönt att komma hem och stanna.
 
I torsdags hoppade jag på bussen som styrde mot twickenham och hampton court palace där jag mötte upp Malin. Malin hade tagit reda på att det kostade 20 pund att gå in i palatset, så vi hängde endast utanför och tog en massa kort. Vi gick runt i den fantastiska trädgården innan vi satt oss ner för lunch, sedan var Malin tvungen att åka hem igen och jobba. 
 
 
På torsdagskvällen vankades det pole dance som jag, Johanna och Malin gav Lisa i födelsedagspresent! Åh herregud vad svårt det var, och vad vi skrattade åt hur dåliga vi var! Vi alla var sjukt imponerade av vår tränare som fick allt att se så himla lätt ut medan vi kämpade med att inte glida av stången pga svett haha. En upplevelse som vi alla kommer att minnas!
 
Mina hjärtan
 
På fredag var det midsommar och jag var ledig, min värdmamma hade tagit ledigt från jobbet och barnen fick vara hemma från skolan. Jag cyklade till barnes och mötte upp Malin och hennes lilla Gigi, världens sötaste unge. Fick till och med en puss när vi skulle säga hejdå! Vi var iallafall i den svenska butiken och handlade lite till lördagens bravader. Lisa kom runt 3 och då fixade vi oss innan vi åkte in till Richmond och njöt av solen och jordgubbar vid riverside.
 
På kvällen var det midsommarbuffe som stod på schemat, och ingen av oss har nog ätit en så dyr buffe! Vi fick betala närmare 450 svenska kronor!!! Sjukt. Hade vi vetat att det skulle kosta så mycket hade vi lätt tagit två portioner till. Gott var det oavsett, och jag åt nog närmare 20 potatisar. 
 
 
På lördagen var det dags för midsommarfirandet, jag och Lisa steg upp runt 9-tiden och då fixade vi oss och åt frukost innan vi mötte upp Josefine i hsmith och åkte till hyde park tillsammans. Jag har nog aldrig varit med om att tiden har gått så fort som den gjorde i lördags! När jag kollade på klockan första gången var den redan 5!! Då hade vi varit där i fem timmar. Men har man roligt så.. 
 
Foto: Josefine
På kvällen gick jag till Amanda och festade med henne, Matilda, Johan och Filip. Fan vad kul vi hade! Kom hem halv 4, haha oops..
 


 
På söndagen var jag och Lisa lata, men vi pallrade iallafall oss ut på en promenad till Richmond för en kaffe och lite prat med Matilda och Amanda. Väl hemma igen myste vi och tittade på satc. 
 
Ännu en fartfyllt helg, men ack så roligt jag har haft det!