/ Au pair 14/15 /

GOTT NYTT ÅR!

Ja ni, då var det ett nytt år. Tvåtusenfemton. Helt galet. Dock känns det inte lika "häftigt" med nyår detta året trots att jag firade i London. Är det åldern? *åldersnojig tjej som fyller 20 detta året*
 
Så vad gjorde jag på nyårsafton då? Jag, Lisa, Malin, Amanda, Sofi och Johanna åt supergod mat hemma hos Johanna (tysken) innan vi begav oss mot trafalgar square för att sedan traska vidare mot London eye för att kolla på nyårsfyverkerierna. DET, var dock häftigt. Så himla ballt att se live, och så nära. Helt amazing. Har dessvärre inga bilder därifrån eftersom att min mobil dog när jag filmade i början av raketerna. Efter raketerna började vi vår resa hemåt, vi kände inte för att försöka tränga oss in på någon bar. Det tog nog en timme innan vi ens kom till tunnelbanan. Vi var hemma vid tre ungefär och somnade runt fyra.
 
Mina vapendragare.
 
Dåligt med bilder som sagt, får be mina amigas att skicka lite bilder till mig. Hade förövrigt en riktigt härlig nyår. Med underbara människor i en underbar stad.