/ Au pair 14/15 /

Costa costa costa och Hampstead

 
I går när jag hade lämnat barnen gick jag till Costa - mitt favoritställe numera - och letade efter högskolor och utbildningar. Malin gjorde mig sällskap en stund, lika roligt som vanligt.
 
I dag har jag hängt i Hampstead och Hampstead heath med Malin, Lisa, Linnea, Josefin (även kallad glutenfria-Josefin) och Amanda. I hampstead bor många kändisar, men till min besvikelse såg vi inga...får åka dit och spana någon gång ;-) Hur som, där gick vi runt och bara njöt av den fina naturen och delvis vackra vädret. Efter det åkte jag, Malin, Lisa och Josefin till Kew, myste på Costa, vandrade utmed themsen in till Richmond och åt mat på Wagamama. SÅ GOTT! Sedan åkte jag, Malin och Lisa till mig och vi har skrattat så mycket att tårarna sprutade haha. Har även facetime:at med hela släkten som var hemma hos oss (i Sverige) eftersom att min bror fyller år i morgon, det var så roligt att få se alla. Jag saknar er jättemycket.
 
 
#1 / / Linnea / Au pair i London:

Emmaa! Får jag länka till din blogg ifrån min? :)

Svar: självklart!
EMMA INGELSBO

#2 / / Malin:

And the teeeears stream down my faaaace! Men av glädje, så mycket glädje haha!