/ Au pair 14/15 /

Trött

När jag fick min lön imorse tänkte jag - nu ska jag bannemig sätta in dem på mitt bankkonto. Sagt och gjort, jag samlade ihop varenda litet pence jag hade och drog till Lloyds. Supersmidigt. Planen för dagen var att besöka svenska kyrkan där det just nu pågår en julmarknad, och självklart kostar det 2 pund i inträdde, kontant. Alltså jag blev lite ledsen i ögat. Hade inte ett enda öre på mig. (Nej jag orkade inte leta efter bankomat när jag precis hade satt in alla mina pengar).
 
Hur som, jag bestämde mig för att gå mot centrum och kom till marble arch där jag gick in på new look och hittade en asnice kappa på REA, precis en sån kappa jag har velat köpa superlänge. Party.
 
 
Efter det mötte jag upp Malin, Lisa, Johanna, Matilda och till sist Maria för några timmar på Winter Wonderland i Hyde Park. Helt fullsmäckat med människor, galet. Supermysigt var det dock, ska gå dit en vardag i december när det inte är så mycket folk.
 
 
Kramisar från en trött men nöjd Emma.
 
#1 / / Leif Ingelsbo:

Det syns att JULEN är på gång även i London. Snygg kappa förresten!!!!!
Hls och kramar från mormor och morfar!