/ Au pair 14/15 /

Jag suger på att......BLOGGA!

Ja min bloggning går ju sådär... Tänker varje kväll att "i morgon bloggar jag, då orkar jag lägga in bilderna!" men det händer aldrig. Måste bli ändring på det!
 
Så ja, vad har jag gjort sedan sist. Vart på Lucia, hängt med vännerna, ätit, övernattning. Ungefär så. Allt flyter liksom på utan att man tänker på det. I början var allt nytt och man var superexalterad över allting och nu är det vardag. Ingen dålig vardag dock, det går liksom inte klaga. Speciellt inte eftersom jag har den värdfamiljen och vännerna jag har. Utan dem hade det inte varit lika kul.
 
Jag bjuder på lite bilder som jag har taget de senaste dagarna:
Lockade mitt hår i lördags och blev stoppad inne i Richmond av en kvinna som såg att jag var svensk. "How did you know that?" frågade jag och hon ba: "Your hair colour" man ba okeeeeej haha. Men fint hår hade jag tydligen.
 
Lucia i Svenska kyrkan
Nandos med Lisa! SÅÅÅ gott.
Var på glutenfri mässa med Josefine och Lisa i Lördags. Åt världens godaste crepe/wrap med kycklingfyllning. Mumma!
En glad lisa med en god wrap!