/ Au pair 14/15 /

Ny vecka nya tag

Hej måndag, hej v. 20! I dag när jag hade lämnat barnen i skolan hann jag slänga i en maskin tvätt och en snabb skype-session med Cornelia innan jag begav mig mot Clapham Junction med Johannas presenter. Hon blev verkligen superglad för hennes present(er). Malin hade med sig sitt lilla värdbarn, att så söt! Den som säger att hen hatar barn ljuger!! 
 
I gårkväll efter middagen gick jag en promenad längs themsen, kvällspromenader är sjukt underskattade! Speciellt nu på våren när solen inte går ner förrän niotiden och det fortfarande är ljummet. Gick ovanligtvis mot Barnes-hållet istället för Richmond och svängde av vid Kew Retail Park. Ingen långprommis, men bättre än inget.
 
Nu har jag kollat klart på svts debatt, ätit lite lunch och ska strax slänga in en ny maskin tvätt och starta den innan jag går och hämtar barnen. F har SATs hela veckan, han var rätt nervös imorse så får ta hand om honom lite extra denna veckan. I kväll ska jag till gymmet, nya tag efter en lång vecka utan träning och en massa onyttigt. Take caaare!