/ Au pair 14/15 /

Snart helg!

God sen eftermiddag! Sitter för tillfället i soffan med barnen och kollar på Loranga, Masarin och Dartanjang. Den är baserad på Barbro Lindgrens bok Loranga, som är en känd författare och illustratör. Jag är verkligen oallmänbildad har jag märkt på senaste tid, så de senaste dagarna har jag pluggat. PLUGGAT! Jag är också förvånad. 

I går var det helt fantastiskt väder, jag gick en sväng till gymmet innan jag placerade mig i solen med min iPad och ett skrivblock! När jag hade hämtat barnen och vi var klara med läxorna stack värdfamiljen iväg och jag gjorde middag. Klockan sju kom Amanda och vi promenixade till barnes längs Themsen! Så himla härligt i kvällssolen! 

I dag har varit helt tvärtom - regn, rusk och vind! När gymmet var avklarat och lunchen var i magen kom Malin och vi hängde framför tv:n och vampire diaries. Har kommit in en period när jag är sällskapssjuk hela tiden, så jag bad Malin komma över ikväll också. När middagen ligger i kistan och jag har jobbat färdigt kommer hon hit. 

I morgon är det fredag, igen, och då kommer Josefine hit. Om vädret tillåter så skall vi gå in till richmond, får se om jag hinner en sväng till gymmet innan hon kommer. På kvällen ska jag sova hos Lisa!