/ Au pair 14/15 /

Pitch Perfect

God morgon! Hur står det till? Här är allting rätt bra, helgen har varit lugn men ändå rolig. I fredags kom Jossan hit och vi promenixade till Richmond längs themsen och tog sedan bussen hem för lunch och film! Efter jobbet i fredags stack jag iväg till Lisa och vi hade middagsdejt på Pizza Express. Väl hemma hos Lisa kom Johanna och Brigitte och vi kollade på Mamma Mia. På lördagen hade jag och Sara planerat in en shoppingdag på Westfield i Stratford, Sara shoppade en massor men jag köpte bara ett par skor och shorts på primark och toalettartiklar på boots. Tror jag spenderade 20 pund totalt på shoppingen vilket var nice, tacka bootskortet och Lovisa som handlade en massa på boots! Hade liksom 11 pund sammanlagt i poäng! Var hemma runt 6 och vid 7 anslöt sig Lisa och Johanna M och vi låg i mitt rum och åt plockmat och gick igenom alla stora mord som skedde mellan år 1990-2014. Fråga inte varför haha, vet inte riktigt hur vi kom in på det. I går begav jag mig mot Peckham där det vankades bio! Vem älskar inte billig bio? (Här betalar vi 5 pund, odeon tar 13!) Den var grym!! Fat Amy är seriöst min nya idol. Jag och Jossan köpte mintchokladglass och det var såååå gott! Efter bion tåg jag följe med Josefine hem innan vi skiljdes åt och jag bytte till min sista buss i hammersmith. Jossan hade varit ute i lördags och kom hem kl 8 på söndagsmorgonen så hon var rätt så flummig om man säger så! Fick många goa skratt.
 
I dag har jag planerat en lugnt dag då jag inte mådde super i gårkväll. Ska städa och tvätta lite hade jag tänkt, och i kväll ska jag nog på yoga. Vi får se helt enkelt! Mitt ena värdbarn är på school trip så jag har bara F i tre dagar framöver.
 
So long!
 
Två sista bilderna är tagna av Josefine