/ Au pair 14/15 /

Härlig vecka!!

Hallå igen! Tisdag redan, igår var det bank holiday vilket betyder ledigt för de flesta! Jag spenderade den med Johanna och Josefine i Clapham och sedan hos Josefine på kvällen. Hon bjöd på en sallad med massa gott och hemmagjord hummus! Mumsigt! 

Förra veckan var rätt lugnt, jag var ju ensam med F mån-tis så vi passade på och ha en massa skoj, inga läxor hade han heller. Vi bakade på måndagen och fikade på Maids of Honour på tisdagen. Världens mysigaste unge!! 

Inte den snyggaste tigerkakan, men vad gör man! God var den iallafall. 

På torsdagen gick jag en promenad med Amanda och avslutade sedan med en kaffe på starbucks i Kew. Härlig dag! 

På fredagen efter skolan hade A playdate så jag passade på att ha ännu mer ensamtid med F, vi cyklade till richmond och åt glass och sedan tillbaka. 1 mil cyklade vi sammanlagt! 



Felix glass!

På kvällen vankades det avskedningsmiddag då det var Marias tur att åka hem till svealandet. Vi åt först på nandos och tog sedan några glas på en pub! Ett helt perfekt avslut. Hoppas du har det bra i Sverige Maria!!


Denna utsikten hade jag från nandos!

På lördagen hängde jag med Malin på dagen innan vi begav oss mot baker street och mötte upp Lisa och Johanna, det var melodifestival i kyrkan som vankades. Och vilken stämning!!!! Så grymt att Måns vann. Har dessvärre inga bilder från den kvällen. Jag sov hos Lisa efteråt och på söndagen åt vi frukost hos tysken och hängde där resten av dagen. Mina två favoriter, kommer verkligen sakna Johanna när hon åker tillbaka till Tyskland. I'm gonna miss you Johanna when you go back to Germany ❤️ 



Härlig vecka och helg! Denna veckan har jag bara A eftersom F är på school trip hela veckan! Bilder från dagen kommer i kväll! Hej svejs!