/ Au pair 14/15 /

Vecka 11

Hej hallå! Åh det är så mycket härligt som händer de kommande veckorna! Om 6 dagar åker jag och Josefine till Dublin. Om 10 dagar kommer världens bästa Lovisa hit och om 25 dagar åker jag och Lisa till Skottland!! I går satt jag och Lisa och bestämde att vi ska åka till Edinburgh den 9-12 april eftersom vi båda är lediga då, så imorgon bokar vi flygbiljetter dit. Alltså så grymt!! Är så taggad på de kommande veckorna. Och att det bara är 10 dagar kvar tills Lovisa kommer är helt ofattbart, det har gått så sjukt fort!! ÅÅÅH vi kommer att ha en helt underbar vecka!! 
 
I veckan har jag inte gjort så mycket mer än att träna, dricka kaffe, tvätta och hängt med vänner. I tisdags tränade jag, i onsdags var jag hos Lisa tillsammans med Malin och Johanna, jag och Lisa hade sumobrottning med två hoppbollar haha. I torsdags gick jag på yoga, i fredags åkte jag och hämtade min scarfs som jag hade glömt hemma hos den familjen jag sitter barnvakt åt (fick även då höra att barnen tycker det är jätteroligt att ha mig som babysitter, alltid roligt att höra :D). I går gick jag och Lisa till badhuset och simmade, eller ja tanken var att vi skulle simma men längdbassängen var stängd så vi plaskade mest runt och störde oss på alla barn som skvätte vatten haha. Vi brunchade på Le Pain i Chiswick och handlade sedan tacos till kvällen eftersom jag skulle ha barnvakt. Malin gjorde oss sällskap senare på eftermiddagen och vi tittade på mellon tillsammans allihop. 
 
I dag har jag babysit igen.. Hoppas dagen går fort. Nästa vecka ska jag träna en massa och sen åker vi som sagt till Dublin!! GAAALET.
 
Hare gött!

 
#1 / / Daniella 🌙:

vad mysiga dina vardagar ser ut!

Svar: De är väldigt mysiga, även fast jag blir lite rastlös ibland haha!
EMMA INGELSBO

#2 / / Leif Ingelsbo:

Hej Emma! Det låter som om du har fullt upp. Roligt att du trivs!!! Kramar från mormor och morfar!

Svar: Det har jag! Alltid något att göra! Kram mormor och morfar!! ❤️
EMMA INGELSBO