/ Au pair 14/15 /

Tre veckor kvar

Hej hopp galopp. Sitter och väntar på den bussen som ska ta mig till south kensington där jag ska möta upp Lisa och Malin. Vi lär strosa runt i det härliga vädret och bara njuta av vår sista tid tillsammans i underbara London. Lisa har jag kvar hemma men Malin bor längre bort och det kommer att kännas konstigt att inte ha henne så nära längre. 

I vilket fall som helst så hängde jag hos Jossan igår, vi låg ute i solen och hade det gött. Flummode är alltid igång när vi är med varandra så det var aldrig tyst haha... Efter lunch begav vi oss till hsmith där vi shoppade. Jag två par shorts och två baslinnen! 
Jag är så glad att jag har fått chansen att träffa och bli vän med Jossan, min fina fina vän som är en dunderstark person som sprider så mycket glädje och värme, kommer sakna henne något enormt. 

På eftermiddagen efter läxläsning hade jag, A och F vattenkrig! Det kommer man aldrig bli för gammal för!

Nu kommer min buss, tjenixen!