/ Au pair 14/15 /

Happy days!

Ja ni...här ekar det tomt, men som de flesta redan vet har My varit här i 6 dagar. Vi har gjort vad vi gör bäst = varit alldeles störda, druckit mycket och sovit lite, så ikväll blir det en tidig kväll. 



I lördags var det dock dags för Malins present till mig, nämligen ed sheeran konserten!!! Vilken stämning, vilken show!! Han är så duktig han den där ed. 





I söndags var det *drumroll* min FÖDELSEDAG!! Dagen till ära satt jag barnvakt men det stoppade inte mig från att vara på topp! Mina värdföräldrar hade nämligen fått tag på finalbiljetter till wimbledon! Drog med mig My och barnen först till westminister, Trafalgar square, southbank, London bridge där vi åt och sedan hemåt igen. Barnen somnade på tåget hem, mina små skruttar! Åh vad jag kommer sakna dem. 
De sjöng för mig på morgonen och fick "tårta" och en kaffekopp från kew gardens! Tack så himla mycket!!



Har mer bilder på min kamera..

När vi kom hem vid 5 så kom mina VF precis samtidigt så jag blev ledig och Malin kom förbi en sväng för att ge mig sin sista present - en påse skips (chips) och ägg! Haha!! Tack Malin! Hon tog även med sig en väska med kläder och mina kuddar eftersom att hon ska bila hem och har plats, vilken ängel!!! Nu hoppas jag verkligen får hem allting utan att behöva köpa en till väska! Tog med mig saker hem i maj, My tog lite kläder och även Malin! Herregud vad grejer man samlar på sig under ett år! Efter att Malin hade dragit sig hem gick jag och My till ask Italian där hon bjöd på födelsedagsmiddag, bästa mysan! Tack igen min älskade älskade du. 



Nu har iallafall rensat ut bland kläderna, slängt allt som är söndrigt eller för litet, slängt en massa papper och block som inte används och ja, en jäkla massa skit helt enkelt! Så packningen pågår för fulla muggar, och nedräkningen hamnar på 7 dagar idag...