/ Au pair 14/15 /

Helgen

Tjena morsning! Ber om ursäkt för dålig uppdatering, klen ursäkt eftersom att jag inte har en bättre ursäkt än att jag har varit lat och inte pallat blogga hehe!

I lördags mötte jag upp ett stort gäng tjejer i Covent garden för att födelsebruncha för Johanna som fyllt 21 år! Vi hamnade på le pain quotidien, där jag åt en glutenfri granola med yoghurt!! ALLTSÅ SÅ GOTT!! Med kaffe såklart!
Efter det åkte alla på musikal förutom jag, Lisa och tyska Johanna som åkte hem till mig och hade det mysigt. Malin gjorde oss sällskap senare på kvällen och vi hade en riktigt mysig och rolig kväll!

I söndags mötte jag nästan samma tjejgäng vid Liverpool street station där vi vandrade vidare mot en marknad. Marknaden var inte så jättemycket att ha, så vi vandrade till det mysigaste costat vi vet, vid Towern. Satt där en lång stund och larvade oss och drack gott kaffe. Sedan drog alla hemåt. 

I går tvättade jag ALLA mina kläder, min tvättkorg var helt översvämmad och lite till! Skönt och få det gjort. Just nu sitter jag på starbucks i väntan på att min värdbarns klass ska påbörja sin resa mot science museum (jag ska hänga med). Har en kvart kvar så ska dricka upp kaffet och chilla tills det blir högljutt och stressigt. Vid 2 nån gång är vi tillbaka och då ska jag gå hem och chilla innan jag ska hämta barnen igen vid halv 5 idag (de har chess club idag efter skolan). Ikväll ska jag nog träffa Malin och Lisa! 

Ha det kalas!