/ Au pair 14/15 /

GBK

God eftermiddag! Sitter just nu på barnens skolgård och väntar på att de ska sluta (15:20) så tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg!

I dag när jag hade lämnat barnen mötte jag upp Cornelia vid kew garden station och vi bestämde oss för att ta en starbucks innan vi skulle till richmond. Som vanligt frågar de om jag vill ha en vit americano istället för svart, svarar artigt nej tack och får en mycket märklig blick tillbaka. Efter det åkte vi in till richmond och mötte upp Lisa och Malin för en lunch på gourmet burger kitchen, GALET GOTT! Och det bästa av allt är att de har en glutenfri meny! Matkoma och mycket skratt summerar den träffen! Sedan åkte alla skilda håll och jag slappade lite på rummet och nu sitter jag som sagt här. Det blir fika, läxor, middag och tennis när vi kommer hem. Går nog en sväng också!

IMG_7264.JPG

IMG_7258.JPG

IMG_7269.JPG

IMG_7266.JPG