/ Au pair 14/15 /

Twinings

Det här med smaklökar är en konstig sak. För exakt ett år sedan hatade jag te. Hur kunde man dricka varmt vatten med ytterst lite smak i? Samma sak med kaffe. Inte en chans i världen att jag kunde dricka kaffe helt svart. Det var starkt, beskt och allt däremellan. Hälften mjölk i kaffet, alltid. 
 
I dag dricker jag både te och kaffe och jag älskar det. Svart kaffe är något av det bästa jag vet. Att bara känna doften av kaffe är helt underbart. Att sippa på ett gott te när det är kyligt ute är också helt underbart, att sakta men säkert känna sin kropp värmas upp. 
 
Som avslut på detta te- och kaffeinlägg vill jag presentera: Twinings Mango & Strawberry tea. För er teälskare som ännu inte har smakat denna sensation, gör det snarast. En härlig blandning av mango och jordgubb ger den perfekta syrliga smaken. Det är även koffeinfritt, så du kan avnjuta en härlig kopp på kvällskvisten.
#1 / / Daniella 🌙:

tror jag sett de för en pund på sainsburys? måste dit innan helgen är över!

Svar: låter som en bra ide!
EMMA INGELSBO

#2 / / Malin:

MUMIN!!!

Svar: JAA
EMMA INGELSBO