/ Au pair 14/15 /

Hejsan hoppsan

God morgon. I dag är första gången på länge jag faktiskt har lust att blogga, så jag tar tillfället i akt. Veckan som har gått sedan min familj åkte hem har varit skit, till en början var det för att jag inte ville att dem skulle åka, men det släppte rätt fort. I onsdags vaknade jag upp illamående vilket resulterade i kräkningar och sömn: magsjuka. När jag är magsjuk känner jag mest att jag skulle kunna dö utan att jag bryr mig, tror många känner så. I vilket fall som helst, i går mådde jag lite bättre, sov, åt lite, promenerade en sväng och sen hämtade jag barnen. I dag är jag nästan helt återställd, känner mest att jag vill trycka i mig mat men det får vänta några dagar till eftersom min mage fortfarande gör ont emellanåt. 

Sitter just nu på Costa i väntan på Josefine, jag ska visa henne runt i richmond och sedan gör även Malin oss sällskap. Det ska bli skönt att få se sina vänner igen, har inte gjort det på riktigt på över en vecka. 

Bästa mamma, pappa och lillebror