/ Au pair 14/15 /

Slutet gott, allting gott

I går kväll och i morse bröt jag ihop totalt. Jag ville hem, på en gång, hade världens klump i magen och de värsta panikattackerna jag har varit med om. Jag grät och ringde mamma och pappa, men när jag hade pratat med dem ett tag kändes lite bättre. Och efter i dag känns det mycket bättre faktiskt. I dag hängde jag med min värdfamilj till London Museum of Water & Steam! Det var sjukt häftigt!

DSC00307 DSC00312 DSC00332 DSC00336 DSC00337

 

Efter museet hade jag bestämt träff men en au pair, ingen mindre än Malin! Vi klickade så bra ihop och det kändes verkligen så skönt. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och såg så himla mycket. Vi var i Hyde Park, Kensington Gardens, Trafalgar Square, Big Ben, London eye och säkert en massa mer. Åh vilken härlig tjej! 

DSC00343 DSC00349 DSC00357 DSC00370