/ Au pair 14/15 /

Weekend

Hejsan! Bank Holiday idag vilket betyder ledighet! Härligt med långledighet! Tråkigt nog har jag dragit på mig en förkyldning så har inte gjort många knop idag, vart helt slut efter helgen!
 
I torsdags träffade jag Hannah i South Kensington och vi tog en kaffe i solen och tjötade. I fredags kom Josefine hit och vi brunchade och kollade på pitch perfect. På fredagskvällen kom Lisa till mig och vi käkade ärtsoppa och sedan sov hon här. I lördags mötte vi upp ett gäng på south bank där vi vandrade runt på en food market i någon timme innan jag och Lisa drog oss vidare till Josefine där vi sakta men säkert började göra oss i ordning för kvällen. Vi skulle till en klubb som heter Project där vi stod på en gästlisa med typ 10 andra pers. Inte speciellt lyckad kväll, slutade med att tre av oss inte kom in för det var fullt så vi stod ute i tre timmar och försökte få tag i alla där inne. Vid tre var vi nog hemma igen och då åt vi lite fyllekäk innan vi nanade. Så den slutade helt okej iallafall! På söndagen drog jag, Lisa och Jossan till den svenska butiken och sedan vidare till regents park där vi njöt av solen i några timmar innan vi drog hem igen. Jag spenderade resten av kvällen framför datorn och shameless. Älskar den serien!
 
Ny vecka och bara fyra jobbdagar, skönt. I helgen ska vi ut och fira Johanna (tysken), bättre lycka denna gången haha. Ser fram emot helgen. Tiden bara rinner iväg så känner att jag måste börja ta vara på tiden jag har kvar nu, knappt tre månder kvar. Vill inte ens tänka på det!
 
Har inte mycket bilder men lite har jag att bjuda på.
 
Vi hörs!