/ Au pair 14/15 /

Förkylning, födelsedag och utgång

Söndag idag igen, det börjar bli min nya bloggdag haha! Varför inte? Början av denna vecka var inte superrolig, förkyldning m.m så då gjorde jag ingenting. På torsdagen åkte jag hem till Lisa och hängde med henne ett tag, på fredagen hämtade jag min plånbok som jag hade glömt hos Jossan, på eftermiddagen när jag hade hämtat barnen fick jag ledigt och då begav jag mig mot oxford street där Lisa, Annie och Tess shoppade loss innan vi tog oss till Nandos. Kommer aldrig tröttna på det stället. Igår mötte jag upp Malin i hammersmith vid halv 11, jag på jakt efter en klänning och Malin klackskor vilket vi båda hittade. Köpte även en träningströja! Åkte hem och fixade mig och åt innan jag tog tåget till Waterloo för att möta upp Malin och Maria. Efter en massa sång på tåget (typ 20 fulla pers sjöng för fulla muggar haha det var kul) och en massa krångel pga någon som blev sjuk så ambulansen var tvungen att komma kom jag äntligen fram och då tog vi tuben till london bridge där vi mötte resten av tjejerna. Johanna vår tyska vän fyllde 19 år så vi hade planerat drinkar i The Shard och sedan en utgång på Maddox. The Shard var helt fantastiskt, på den 32:e våningen drack vi drinkar och njöt av stämningen och utsikten! Maddox var lite av en besvikelse dock, förstår inte det roliga med konstant dunk så det slår lock i öronen och att man måste vara supersnygg för att komma in med kortkorta klänningar och höga klackar plus att det inte finns något riktigt dansgolv utan man får dansa vid sitt bord. Allt är så himla ytligt i Londons uteliv, visst kan det vara kul att klä upp sig emellanåt men att man ska bli granskad från topp till tå innan man får gå in avskyr jag. Jag, Johanna, Lisa, Annie, Tess, Malin och Maria konstaterade att pub där man kan sitta ner och faktiskt prata med varandra utan att skrika sig hesa är mycket bättre. Var iallafall hemma vid 3 och slocknade direkt och sov till 11. Har inga planer för idag men ska försöka ta mig ut på en promenad iallafall. Har ont i magen så får bli en lugn dag tror jag. I morgon är det måndag igen och ett av mina värdbarn har SATs hela veckan.
 
Min mobil och dator vill inte riktigt sammarbeta så bilder kommer..