/ Au pair 14/15 /

Gymkort, mat, bio och primrose hill

God kväll måndag! Vilken härlig helg det har varit! I går mötte jag upp Johanna och Lisa i chalk farm där vi påbörjade vår vandring mot primrose hill för att se utsikten över London skyline. Vi hade hoppats på strålande solsken som lördagen hade gett oss, men vi fick nöja oss med grå himmel. Oavsett så var vyen lika fin ändå. Efter lite picknick åkte vi till Leicester square där vi mötte Malin, Johanna och Frida för att köpa biobiljetter till 50 shades of grey! (Galet bra, asså hur grym är inte Dakota??) 
Efter bion begav jag mig hemmåt och åt lite tacorester som kvällsmat. 

I dag kom Josefine till mig runt 10 snåret och vi satt och tjötade medan vi väntade på leveransbilen som skulle leverera kaffebryggaren. Men det kom aldrig någon bil (trodde vi) och ringde och frågade varför de var sena. Då hade de tydligen redan varit där och lämnat hos grannen. Typiskt. Därefter begav vi oss mot gymmet, där jag äntligen skaffade gymkort!! The membership advisor som visade mig runt i gymmet och gick igenom betalning och sånt där var så jävla skön haha. Härlig kvinna. 

Så ikväll invigde jag mitt gymkort och gick på spinning. FY FAN asså. Så otränad, så intensivt, så jobbigt haha. Ingen vila överhuvudtaget utan ba på ett igen, i Sverige får vi iallafall trampa ut mjölksyran då och då haha. Men men, körde på allt vad jag hade. Gav aldrig upp så är stolt! Åt när jag kom hem och pratade med Lisa, duschade och nu ligger jag i sängen! Natti natti!