/ Au pair 14/15 /

3 mars

Vilket väder vi har!! Sol och 10 grader, den 3:e mars?? Älskar att jag bor i London nu, våren är häääär!

I går träffade jag Hannah och vi satt och tjötade om serier och mat, som vanligt haha. Gick och hämtade barnen, gjorde läxor på starbucks och åkte sedan hem. Lagade mat igår också, får Emma välja blir der potatis!

I dag skulle mina värdföräldrar och barnen på utvecklingssamtal så jag slutade redan vid 8 i morse. Åkte då och handlade lite glutenfria grejer på whole foods som var slut här hemma! Sen dammsög jag hela huset, vilket träningspass alltså. Puh!! Stack iväg till Covent garden för att inhandla det sista till min VP 50-års present! Var tvungen och beställa 'the gift' på internet för den fanns inte i butik, så hoppas på att den kommer innan fredag! 

Just nu sitter jag i vardagsrummet och njuter av solen som värmer genom fönstret. Funderar på att baka någonting eller sätta mig ute och läsa en bok, lite synd bara att det blåser en del. Är ledig till halv 5 idag då barnen har chess club, så skönt! 









#1 / / Leif Ingelsbo:

Vi blir nästan lite avundsjuka när vi ser att det redan är vår i London. Vi får trösta oss med en påse nypoppade popcorn och Veckans Brott på TV om en stund.

Många kramar från mormor och morfar!!!!