/ Au pair 14/15 /

Veckoantalet minskar och minskar

Veckorna flyger fram, fyra återstår. Det går läskigt fort, men åh vad jag njuter nu. I går promenerade jag och Amanda i 1,5 timme. Så himla härligt och solen tittade fram efter ett tag.  


I dag har jag varit i den svenska butiken med Jossan som hade fått en stor beställning av hennes VP inför midsommar. Jag följde med henne hem och blev bjuden på lunch, gotti! Vi satt ute i solen länge med varsin islatte och njöt. Är lite bränd efter i dag haha, vädret har varit fantastiskt!



Nu ikväll har jag varit ute och gått en timme, gick till barnes utmed Themsen och sedan tillbaka genom kew. Väldigt härligt, 23 grader var det!! 



I morgon ska jag och Jossan till Harrods, jag har fortfarande inte varit där och tänker att det blir väldigt pinsamt om jag har bott i London ett år och inte besökt Harrods när jag åker hem.. Haha! Ska försöka ta lite bilder i morgon! Nu ska jag sussa, natti!


#1 / / Daniella 🌙:

Sist jag var där hade de en halv Harry potter-avdelning. Lyckan <3