/ Au pair 14/15 /

En soooooolig weekend!

Hejsan hoppsan Kerstin! Ytterligare en helg har passerat vilket betyder att endast 6 helger består, det börjar verkligen dra ihop sig nu! 
 
I fredagskväll hängde jag med Amanda och vi drack rose och prosecco, så roligt hade vi!
 
 
På lördagen sov jag länge och på senare eftermiddag mötte jag upp Josefine i Hammersmith där vi tog tuben till piccadilly för att möta upp Lisa, Johanna och Malin. Jag och Jossan åt Wok to Walk och sedan begav vi oss mot aqua roof top bar som ligger på argyll street (nära oxford circus). Alltså det var helt underbart!! En ny tjej som heter Anna anslöt sig sedan och vilken härlig tjej! Suger att man hittar stjärnskotten i slutet så här.. Efter det så åkte Malin, Johanna och Lisa hem och jag, Jossan och Anna styrde kosan mot Jossan och drack vin och smirnoff ice. Har tyvärr inga bilder från Jossan.
 
 
 
I dag mötte jag upp Josefine och Anna i hammersmith och därifrån tog vi oss till St James's Park där Johanna och Lisa låg och pöste. Vi låg där i närmare fyra timmar innan vi alla tog av hemåt. Härlig dag med härliga vänner!!