/ Au pair 14/15 /

Check!

I dag åkte jag till High street Ken direkt efter att jag hade lämnat barnen, där shoppade jag lite innan jag mötte upp Jossan vid whole foods och vi påbörjade vår lilla vandring mot knigtsbridge. När vi ändå hade vägarna förbi svängde vi in på Victoria & Albert museum som jag nu kan checka av. *knäpper ett kort* "så, nu kan vi gå jossan" ungefär så lät det efter fem sekunder haha. Så ointresserad men ändå något jag vill checka av. 


Tillslut kom vi fram till Harrods. Visst är det coolt att ha besökt harrods men förstår inte riktigt grejen, speciellt inte med alla dyra kläder, skor, väskor etc, inget man inte kan hitta på selfrodges, John Lewis etc. Men matsektionen, där snackar vi! 




I kväll efter middagen hängde A med mig till gymmet vi har och tränade i ca 40 min. Tiden flög iväg när vi halvsprang/gick/dansade och sjöng på löpbandet haha, min lilla skrutt! Hon har verkligen insett att jag åker hem om en månad och vill spendera så mycket tid som möjligt med mig. Efter några glas vatten, en banan och en dusch gick A runt i mina klackar på mitt rum medan jag städade upp. Flätade även hennes hår. 



Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite hade jag tänkt! I morgon ska jag och Malin till Hampton court palace och bushy park!