/ Au pair 14/15 /

16 days...

God eftermiddag söndag! Ännu en helg har snart passerat, i fredags var jag barnvakt i Fulham för sista gången. Väldigt tråkigt, precis när jag lärt känna barnen ordentligt! 
 
I går var jag barnvakt fram till fyrasnåret och då drog jag mig till Hammersmith där jag mötte upp Jossan och senare Malin och Lisa. Vi köpte alkohol på tesco och sushi på wasabi innan vi satt oss vid themsen och njöt av kvällen och solen. Vi hade deep talks om allt möjligt och skrattade nästan så mycket att tårarna rann. Vi hade även en mini-celebration för mig eftersom Lisa åker hem innan min födelsedag, så både Malin och Lisa hade varsin överraskning. Nästa vecka ska Malin ta med mig till Wembley där vi ska se ingen mindre än Ed Sheeran!! Och Lisa kör payback till 100% där en surprise väntar på mig i Sverige, det enda jag vet är att vi ska bort i ett dygn! Hatar att inte veta!!! Förstår verkligen att hon ogillade mig ett tag när jag höll allt hemligt inför hennes födelsedag! Men jag är så spänd på både lördag och vad som väntar på mig där hemma så att det är löjligt!! 
 
I dag hann jag ut på en promenad i 30 minuter innan det var dags för jobb igen. Jag och barnen skulle iväg till deras school summer fair. Vid två åkte vi hem, även F:s vän följde med eftersom de har playdate. Runt femsnåret ska jag ta med barnen till KFC i Chiswick, som de har tjatat om detta förbannade KFC haha, snusk! Men vad gör man inte för sina knäppisar, speciellt de sista veckorna. Vi möter antagligen Lisa, Malin och Jossan där och så följer de med oss hem och då har jag lovat A att vi ska spela monopol med henne. A älskar när mina kompisar är här och hon får hänga med oss, då är hon en stor flicka!! Min lilla skrutt.
 
I morgon är det ny vecka igen och även min näst sista.. På tisdag är det två veckor. Jag vill inte.