/ Au pair 14/15 /

Yo Sushi

Jag har ju provat på en hel del nya maträtter under min vistelse i London. Bläckfisk till exempel. 
En annan sak jag har provat på är sushi! Och jag tyckte faktiskt om det, komiskt nog. Dock har jag inte ätit sushi med fisk utan endast med skaldjur. Jag har precis (nästan) lärt mig att äta lax, så rå fisk får vänta lite haha. Hursom, i går mötte jag Josefine i Richmond runt 6 och gick till Yo Sushi. Mycket härlig middag.
 
Prawn nigiri, tamago, edamamebönor och prawn and chive maki med vetefrisoja. Dock föredrar jag min sushi utan soja?? Till skillnad från Josefine som dränkte sin sushi i soja haha. Edamamebönorna är typ det bästa, dock tycker jag att de ska vara varma.
 
Sushi på rullande band. Man fick ta vad man ville från rullbandet och sen kom en servitris och räknade ihop vad det skulle kosta, fiffigt.
 
Efter sushin åkte vi hem till mig och drack te, pratade om livet, mös och var allmänt flammsiga haha. Superbra kväll.