/ Au pair 14/15 /

It's friday

I väntan på att Lisa ska komma till Kew tänkte jag att jag kunde blogga. I går gjorde jag inget mer än dammsugning av huset, åt lunch och tittade på film. Regnet öste ner som bara den, så det var okej att vara inne. Dock sprack det upp framåt eftermiddagen när jag skulle hämta barnen, så snörade på mig mina joggingskor och gick till skolan. Hem, fika, läxläsning och sedan middag. Vi tittade på Snowhite and the huntsmen, kom ihåg när jag såg den på bio 2012. Time flies,
 
I eftermiddag ska barnen och jag baka kladdkaka, så gott. Jag får dock snällt hålla mig borta eftersom att jag och Josefine har en sockerfri månad. Blev superglad när mamma skickade med min favoritchoklad från Marabou Premium i ett brev, men blev lite ledsen när jag insåg att jag inte kan äta den på ett tag haha. (Tack mammsen!!!) Den 1 februari, då blir det massa choklad. 
 
Ikväll ska jag till Malin för mys och film och i morgon är det brunch kl 11 för Johanna som har fyllt 21!
Imorse påväg till skolan. Så skönt att det börjar bli ljust vid 8 igen så det slipper vara mörkt när man går ut. 
 
#1 / / Daniella 🌙:

Så du pluggar och är aupair samtidigt?

Svar: Nej jag menar läxläsning med barnen! :)
EMMA INGELSBO