/ Au pair 14/15 /

En förmiddag med Malin

Godkväll! Bloggar från ipaden idag, so far so good! I dag har jag varit med Malin i notting hill och bayswater. Vi möttes i notting hill, vandrade, fortsatte att vandra och hamnade sedan på starbucks i bayswater. Vi har alltid mycket att tjöta om, superroligt att bara hänga vi två ibland. Att bara vara två och två ibland är underskattat, man får mycket bättre kontakt och känsla.

Efter läxläsningen i eftermiddags sade jag till mina värdföräldrar att jag kan laga maten i dag (var så himla sugen på potatismos), och det tackade de inte nej till. Får alltid så himla bra respons på min mat både från barnen och föräldrarna. Jättekul! Blev dock lite besviken själv eftersom det blev lite klumpar i moset pga ingen potatisstötare. Nåväl, bättre lycka nästa gång. 

Ikväll har jag pratat med familjen där hemma, alltid lika härligt. Nu sitter jag nyduschad i sängen och bloggar, skriver med fina vänner och längtar tills fredag då jag, Lisa och Malin ska mysa framför filmen that awkward moment (tips!! Så sjukt rolig) 

Adios!



#1 / / Ingela:

❤️❤️❤️

#2 / / Malin:

Bästaaaaaaa!!!