/ Au pair 14/15 /

Och då var hon tillbaka

Yes, Emma befinner sig på Londonmark och mår kanon. Veckan i Sverige var bättre än jag någonsin kunde tänka mig, jag jobbade hos pappa, åt god mat, drack alkohol, umgicks med Lovisa nästan varje kväll innan hon skulle till jobbet, träffade en massa vänner och släkt. En sådan stärkande vecka!! Jag älskar verkligen min familj, släkt och mina vänner så otroligt mycket! Tack för att ni existerar <3
 
Jobbveckan har snart redan passerat. Barnens storasyster är på besök, supertrevlig tjej. I måndags sov jag i tre timmar mitt på dagen, välbehövligt efter veckan som hade passerat. Och jag kom inte hem förrän halv 2 på natten till måndagen. I tisdags kom Lisa till mig och vi snörade på oss träningskorna och gick in till Richmond utmed themsen. Älskar den stigen. Åkte till den svenska butiken med min vm på eftermiddagen, hon bjöd på fika och sedan åkte vi och hämtade barnen tillsammans. På kvällen träffade jag Daniela och vi åt sushi och pratade om livet. När jag berättade att jag var blyg i början av mitt au pair-år så blev hon helt chockad och ba: "Can you even be shy??" Hahaha känns bra att mina vänner känner mig så bra efter så kort tid. Men ja, jag var faktiskt lite blyg och tyckte det var jobbigt att prata engelska.
 
I går hade jag och Josefine planerat in ett besök på en av Londons alla parker men vädret var inte på vår sida så vi bestämde oss för att vara soffpotatisar istället. Vi frossade i all den svenska maten jag och min vm köpte i tisdags. SÅ gott! 
 
I dag har jag bara tagit det lugnt, tagit hand om lite tvätt och väntar nu på Lisa som virrar omkring på tunnelbanan. Har fått ett par "Den stannade inte i Earls Court??" "Nu måste jag ju byta tåg igen för detta tåget går ju inte till gunnersbury!!" "Vilken buss går från dig till gunnersbury?" "Jävla district line, för många förbindelser!" Hahaha så kul. Hon behöver kaffe ;)
 
I morgon ska jag träffa Hannah, vi har inga planer än så länge men vi hittar nog på något. På eftermiddagen ska barnen och jag gå och bada och på kvällen ska jag sitta barnvakt hos familjen i Fulham. Spännande!!
 
Bilder från hemvisiten och lite bilder från veckan. Jag och Lovisa var som vanligt dåliga på att ta bilder tillsammans, att vi aldrig lär oss! Vi har lekt med play doh i veckan därvav de fina gubbarna.