/ Au pair 14/15 /

En lugn dag



Hola! Torsdag...imorgon är det fredag..och sedan är det lördag och då åker jag hem till Sverige :D föresten, ni suger på att kommentera!! Kom igen nu!

I dag var det ju som sagt bake sale i skolan därav bakningen igår. Och när jag hör bake sale så tänker jag: nu kommer alla baka en massa gott! Men vad jag glömde var att när man bor i England har man varken tid, ord eller lust till att baka vilket resulterar i att man köper färdigbakade kakor/bakelser! Vi var de enda som hade bakat själva, hahaha. Engelsmän i ett nötskal, de kan bannemig inte göra något själv. Inte städa, inte tvätta, inte baka? Jag är superglad att jag bor i en svensk familj här i London. Hursomhelst så var våra kakor ingen succé eftersom det fanns mycket vackrare bakelser (köpta!!!!!!!). Så vi tog hem resten. Alla i familjen uppskattade dem iallafall! 

Innan det har jag bara tvättat och tittat på skins och förberett mig mentalt inför flygresan på lördagmorgon. Jag fruktar detta kommande event!!! Köpte en rislatte och en flapjack innan jag gick och hämtade idag. 

Imorgon ska barnen vara hemma från skolan eftersom A har fått feber (typiskt nu inför deras resa). Det betyder sovmorgon för oss alla, behöver bara ringa in till skolan. Sedan ska jag bruncha med Josefine på Romeos bakery (glutenfri resturang). Framåt kvällen kommer Lisa hit och då ska vi äta inne i richmond. Malin och Johanna gör oss troligen sällskap efter det. Sedan strax efter tolv så börjar jag min resa mot Stansted. Kommer va på flygplatsen i god tid men om ni känner mig bra så vet ni att jag är världens tidspessimist.

Skriver gör jag nog igen när jag är tillbaka i England. Vi ses i Sverige ;)  
#1 / / Malin:

WOOOHOOO SVERIGEEE!!! (Ser du vad jag gjorde där hehehe??? En kommentar!!)

Svar: YAAAAY!!
EMMA INGELSBO

#2 / / Leif Ingelsbo:

Välkommen hem Emma! Vi ses! Kram!!!

#3 / / Ingela:

Ses snart!💕