/ Au pair 14/15 /

Världens bästa Lovisa

Men tjena! Hur är läget?
 
Jag har sovit precis hela dagen. I morse lämnade jag Lovisa på flygplatsen efter en hel vecka tillsammans. Vi är helt oslagbara tillsammans. Vi kompletterar varandra så bra och har så jävla roligt tillsammans, alltid. Jag älskar dig megamycket Lovisa och du är verkligen min allra bästa vän <3
 
Vi har inte gjort så speciellt mycket, vi har mest njutit av varandras sällskap och haft roligt. Vi har bl.a varit på madame tussauds, KOKO i Camden och sett Tove Lo!, shoppat på oxford street, ätit sushi flertal ggr, druckit alkohol, myst, ja, allt vi ville göra! Så himla underbar vecka!!
 
Jag har tagit så mycket bilder så orkar inte lägga upp alla här. Har lagt upp många på Facebook så ni kan ju kolla där (Emma Ingelsbo heter jag där).
 
I morgon ska jag till gymmet tidigt, sedan är jag barnvakt på dagen fram till kl 6. Skulle egentligen vara barnvakt imon på kvällen också men min vm hade virrat ihop det och sagt fel. Tur för mig :D På fredag är det bankholiday samt på måndag så jobbar inte förrän på tisdag nästa vecka och då ska jag bara lämna och hämta F på skolan (han har extraskola för STACs, tisdag och onsdag). Sedan är jag ledig och på torsdag åker min vf till Sverige och jag åker till EDINBURGH! Galet vad tiden flyger iväg, blir rädd.
 
Hare gött.
 
Två blöta hundar i kön till Tove Lo-konserten. Haha...