/ Au pair 14/15 /

Till andra sidan jordklotet

Jag har fått klagomål på min dåliga bloggning, I apologise. Vet dock inte vad jag ska skriva om, min vardag, London, mat, tips, bajs. Kanske inte riktigt, men kom gärna med tips på vad jag kan blogga om. Mina vardagar ser rätt likadana ut gällande jobb så anser inte att det är speciellt kul.

Pub med Lisa, Hanna och en tysk tjej som heter Johanna i Clapham Common i fredags, middag på Wagamama med Lisa, Cornelia och Malin i går och shopping + turistande i centrala London med Lisa i dag. Har även hunnit säga ett sista hejdå till min allra bästa vän Cornelia som precis har lyft med planet med destination Nya Zeeland. All lycka till dig och så länge du kommer hem om några månader är jag nöjd.

 

<3

#1 / / Daniella 🌙:

gillar din blogg som den är :D fint att få en annan syn på mitt london

Svar: Jag tycker det är kul att läsa om andras vardagar i London, men dock tycker jag att det är tråkigt att skriva om sin egna haha!
Emma Ingelsbo

#2 / / Annelie:

Kära kusinbarn! Jag läser din blogg och tycker den är bra som den är. Det är ju din vardag och dina intryck! Jättekul att få följa din spännande resa som blir en del av dig själv! Kram Annelie

Svar: Hej Annelie! Vad roligt att du läser min blogg, har mamma varit i farten? Haha!Kram kram
Emma Ingelsbo

#3 / / Annelie:

Japp ;)) jag och Jocke var där på en riktigt trevlig middag förra helgen! Träffade dina mysiga bröder också!

#4 / / Cornelia:

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Svar: åh din blogg! miss you so much xx
Emma Ingelsbo