/ Au pair 14/15 /

Cafe ceramics

Kl 11 begav vi oss mot cafe ceramics, och som ni kanske hör på namnet kan man fika där, men man kan även måla på keramikfigurer! Det finns allt mellan kaffekoppar, lådor och porslinskatter, alltså det är nog bland det roligaste jag har gjort! Jag valde att måla på en kaffekopp, kan visa upp den när jag har hämtat ut den! Allt som allt kostade 43 pund, så det är inte speciellt billigt, dock var det värt det! Efter lite middagspicknick (gjorde egna räkmackor som var galet goda. Vi hade köpt en egg mayo blandning som jag lade på, såå så gott!) i richmond park åkte vi hem och läste. Nu sitter jag i soffan och vilar medan min VP är ute och spelar tennis med barnen. Jag ska göra i ordning mig snart och sedan dra vidare mot svenska kyrkan här i London!

IMG_0240.JPGMin mugg. Här har jag bara skissat ett mönster.