/ Au pair 14/15 /

Att vara lycklig

I kväll är jag glad, glad över att jag valde att åka till London och jobba som au pair. Jag är glad över att jag får bo och vara en del av min värdfamilj. Jag är glad över att jag har världens bästa värdbarn som alltid får mig att skratta. Jag är glad över att jag har hittat helt amazing vänner som accepterar mig precis som jag är. Jag glad över att jag har världens bästa familj hemma i Sverige. Jag är glad över att mina två bröder är helt fantastiskt smarta och ambitiösa (och saknade!). Jag är glad över att min mamma och pappa är två fantastiskt starka människor. Jag är glad över att mina vänner hemma i Sverige är världens bästa vänner och helt galet bra medmänniskor.
 
I kväll är jag glad, för att jag har precis allt jag kan önska mig.
#1 / / Daniella 🌙:

vad snygg din design är!

Svar: tack :)
Emma Ingelsbo

#2 / / Malin:

OCH IKVÄLL BLIR DET GBK!!!!!

Svar: JAAAAA!!!
Emma Ingelsbo

#3 / / Annelie:

Härlig läsning 😇😇😇