/ Au pair 14/15 /

Att ha något att se framemot

Om nio dagar kommer My hit, OM NIO DAGAR! Att gå från att träffas i princip varje dag hela sommaren och inte träffa varandra på två och en halv månad har varit jobbigt, som jag har längtat efter att få krama om lilla Mysan igen. Inte nog med det, fyra dagar efter att My har åkt tillbaka till Skottland åker jag till SPANIEN med min värdfamilj. Hur snällt är det inte att låta mig få hänga med? Jag är så lyckligt lottad.
 
Men det bästa utav allt är att det bara är 40 dagar kvar tills jag får krama om min familj igen. Jag längtar så så mycket. Efter det är det inte långt kvar tills jul och då får jag träffa hela min släkt och alla mina vänner igen.
 
Jag har så mycket att se framemot.
 
Här är en annan brutta jag saknar något enormt. 
#1 / / lovisa :

du får mig att börja gråta <3

Svar: ❤️
Emma Ingelsbo

#2 / / My:

VI SKA FUCKING SPOONA!!!!

Svar: JAG VILL VA LILLA SKED ❤️
Emma Ingelsbo