/ Au pair 14/15 /

12:14

Det har varit en intensiv vecka som äntligen börjat komma mot sitt slut. Jag har suttit barnvakt hela helgen, mina värdföräldrar har varit på en weekend vid kusten. Eftersom A och F är enkla att ta hand om har det inte varit några problem alls. Malin, Lisa och Joanna kom till oss i går och bakade bullar, sedan hängde de med in till Richmond för att köpa varsin bok till A och F. Vi satt oss sedan på Costa för en kaffe och barnen fick muffins. På kvällen åt vi på ASK Italian, beställde en glutenfri margerita som vanligt och denna gången med räkor på, beställde med mushrooms sist.
 
Just nu leker A och F med grannbarnen, mina värdföräldrar är påväg hem och jag bloggar. När jag har jobbat klart ska jag ut och gå, det är jättefint väder här i dag. Känner att jag behöver komma ut lite och vara ensam ett tag. Vanligtvis är jag den mest sällskapssjuka människan på jorden, men jag behöver rensa tankarna. I kväll ska jag, Malin och Lisa till Covent Garden och i morgon väntar en ny jobbvecka.
 
Våra glutenfria bullar som inte blev speciellt lyckade, men mittendelen var iallafall god haha!