/ Au pair 14/15 /

three months

Jag lovade för ett tag sedan att jag skulle visa mitt rum här i England, så efter tre månader tog jag tag i saken. Yes ni läste rätt, jag har varit här i tre månader. Tre månader och en dag för att vara exakt. Resultat nedan:
 
Totalälskar mitt lakan från IKEA
 
I dag när jag hade lämnat barnen bestämde jag mig för att prova på ett litet kafé som ligger precis vid stationen här i kew. Dum som jag är beställer jag en caramel latte när jag 1. inte tål mjölk och tror att jag har glömt mina laktostabletter hemma och 2. inte ens gillar caramelsmak. Som tur var hade jag inte glömt tabletterna, men den latten var så sjukt äcklig ändå. Gör inte om det misstaget Emma! Dock var det ett väldigt mysigt ställe som jag sannerligen kommer besöka igen, men nästa gång beställa något annat. The Kew greenhouse:
 
Lite julpynt på Kafét
#1 / / Leif Ingelsbo:

Vilka jättefina bilder du tar Emma!! Ha det bra tills vi träffas! Kramar från mormor och morfar!

Svar: Tack mormor och morfar!! Snart ses vi! Massa kramar! <3
EMMA INGELSBO