/ Au pair 14/15 /

Londons alla parker

Eftersom att det finns så otroligt många parker i London har jag bestämt mig för att besöka så många jag bara kan under mitt år här. Jag har skrivit ner en lista i mitt anteckningsblock men tänkte att jag kunde dela med mig av den här på bloggen. 

Utan inbördes ordning (de parker som är understrykna är de som jag redan besökt): 

Richmond park 
Green park
Regent's park 
Bushy Park
Hyde park
St James's park
Hampstead Heath 
Kensington gardens 
Victoria park 
Greenwich park
Battersea park
Alexandra park 
Kew Gardens
Holland park

De parker jag redan har besökt kommer jag självklart besöka igen, eftersom de är så sjukt stora har jag bara sett en bråkdel av dem. Kommer vilket fall som helst hålla er uppdaterade om mina park-besök och om ni har tur visa lite bilder. Stay tuned!
En damm i Hampstead Heath