/ Au pair 14/15 /

100 dagar

God kväll. Sitter i nuläget i soffan med barnen och kollar på julfilm. Det har blivit som en liten tradition nu de senaste dagarna. I dag har jag bakat chokladmuffins, barnen fick varsin muffins efter skolan när läxorna var gjorda. Jag har babysit i kväll eftersom mina världföräldrar ska på julfest så vi ska göra tacos till middag! Jag sade att om de inte bråkar i kväll så får de en till muffins efter middagen. Det gick tio minuter sedan tjaffsade dem. Haha. 
 
I går var det min lillebror födelsedag. 13 år fyllde han, min lilla tonåring. Ringde och sjöng för honom, han visade sina födelsedagspresenter och sedan pratade jag med mamma med. Det är bara 14 dagar kvar tills jag åker hem, helt otroligt. I dag är det även 100 dagar sedan jag åkte!! DET, är otroligt. I vilket fall som helst ska det bli helt otroligt skönt och styrkande att komma hem i några dagar. Behöver lite familje- och vännerkärlek. Nedräkningen börjar nu, på riktigt den här gången!!
 
På återseende!
 
100 dagar sedan
#1 / / Daniella 🌙:

visst går tiden fort? :D

Svar: ja verkligen, galet!
EMMA INGELSBO