/ Au pair 14/15 /

Centrala London

I går visade barnen mig vart deras skola låg, vilken buss de brukar ta och vart man ska hoppa av. På vägen köpte vi varsin glass och stannade på en lekpark nära skolan. När vi kom hem igen var alla trötta och varma så jag och A slöade i soffan medan F spelade på datorn. Kl fem tvingade jag med dem till Sainsbury's för att köpa ingredienserna till tacos! Hur gott som helst. FaceTime:ade med familjen på kvällen och slocknade redan vid halv 10.

DSC00294En bild jag tog i går. Har aldrig sett så många plan i hela mitt liv som jag har sett i London på 3 dagar???

I dag har jag varit ledig! Jag hade bestämde träff med ett gäng au pair tjejer i centrala London, vi gick lite i affärer och åt sedan på en resturang. Alla var jättetrevliga och roliga! Efter ett tag så skulle alla hem men jag valde att stanna kvar och gå i ytterligare några affärer. Gick in på HM (typisk svensk....), topshop som jag gick vilse i och sist men inte minst Nike Town. Blev ett par Nike Air Force 1 rikare där inne, 70 pund fattigare. Köpte även en vattenflaska på Nike Town och två koftor på HM. När jag kom hem var maten precis klar, kunde inte ha blivit bättre! I kväll har jag FaceTime:at med mamma och pappa, tittat på roliga YouTube-klipp med au pair-familjen och nu sitter jag i sängen redo för att sova. I morgon ska jag utforska Richmond!